SALAMANDER muutub rahvusvaheliseks
1937. aastal ilmus ajakirja Lurch esimene number. Sel ajal kui vanemad uudistasid jalatseid, tegelesid Lurch ja tema sõbrad lastega. 1939. aastal algas Teine maailmasõda, mille jooksul SALAMANDER kaotas 26% oma tootmisest ja 50% kauplustest. Kuid peale 1946. aastat ettevõtte tegevus taastus ning hakati innukalt otsima uusi võimalusi kasvuks. 1949. aastal alustati uue projektina laste jalatsite tootmisega. Peatselt tootis SALAMANDER 7,9 miljonit paari kingi aastas ning ettevõttes oli 9900 töötajat.
Ettevõtte kasvu kindlustamiseks asutati 1960. aastal SALAMANDER France ning 1969. aastal SALAMANDER Austria. 1967. aastal oli ettevõttes kokku 17 800 töötajat ning toodeti 13,5 miljonit paari jalatseid. Pärast 1971. aastat oli järjest uute rahvusvaheliste kaubamärkide lisandumine Saksa turule muutnud olukorra keeruliseks. Järgmise viie aasta jooksul Saksa Demokraatliku Vabariigi turul müüdud 5 miljonit paari ei kergendanud samuti ettevõtte olukorda. 1981. aastaks oli töötajate arv kahanenud 7566 inimeseni ning kokku toodeti vaid 8 miljonit paari jalatseid aastas. Alates sellest hetkest on ettevõte otsinud aktiivselt kasvuvõimalusi ning tänaseks on Lääne- Euroopas juba 248 SALAMANDER kauplust.