SALAMANDER praegu

Alates 1980. aastatest on ettevõte SALAMANDER saavutanud mitmeid olulisi tulemusi. 1983. a oli ettevõtte kasum üle miljoni marga. Enam kui 90% Saksamaa elanikest olid kuulnud kaubamärgist SALAMANDER. 1990. aastatel astus ettevõte uude ajastusse ning esitles standardiseeritud ja moodsaimat poedisaini. Rahvusvaheline laienemine sai sisse kiirema hoo, asutati uusi tütarettevõtteid ja valdusühinguid Poolas, Ungaris, Tšehhis vabariigis, Venemaal ja Araabia Ühendemiraatides.

Sajandi lõpus jätkas ettevõte SALAMANDER liikumist ettevõtete konglomeraadi suunas, mille üksused on spetsialiseerunud jalatsite ja muu tootmisele ja müügile, kinnisvarale ja teenindusele. 2000. aastal ostis SALAMANDER firma ära Karlsruhes asuv ettevõte EnBW AG ja müüs 2003. a sügisel Düsseldorfi ettevõttele GARANT SCHUH + MODE AG. Selleks hetkeks oli SALAMANDER üheksas Euroopa riigis kokku 230 kauplust. Kahjuks kuulutas ettevõte GARANT SCHUH + MODE 2004. a septembri alguses välja pankroti ning võttis endaga ühes ka SALAMANDER Saksamaa tütarettevõtted. 2005. aasta lõpus ostis ettevõte SALAMANDER ära börsil noteeritud Hongkongi ettevõtte EganaGoldpfeil Group, mille Euroopa kontor asub Offenbachis. Ettevõte SALAMANDER rakendas grupi kogemust kvaliteetsete nahkesemete tootmisel. Ettevõtte portfell täienes luks-nahktoodete kaubamärkidega Goldpfeil, Comtesse ja JOOP! ning jalatsite kaubamärgiga Sioux. Nahast aksessuaaride segmenti lisandusid rihmad ja kotid (sealhulgas käe- ja rahakotid). Käsikäes uute kaubamärkide positsioneerimisega esitles SALAMANDER samal aastal uudset poekujundust. 2009. a veebruaris võttis ettevõtte juhtimise üle äriühing ARA AG, kes ostis ära kõik SALAMANDER Germany ning selle välis-tütarettevõtete aktsiad ja kaubamärkide SALAMANDER ja Lurchi õigused.